כל עסק צריך לשמור על קשר אדוק עם לקוחותיו בכדי לשמר אותם לאורך זמן
שמירה על קשר ישיר עם הלקוחות הינה אחד מהדברים החשובים ביותר בשימור לקוחות, והיא מושגת בקלות הרבה ביותר באמצעות מענה טלפוני. לאור האמור, עסקים רבים משקיעים משאבים, עובדים וכספים לשם אחזקת ותפעול מוקד טלפוני אנושי אשר יטפל בפניות הלקוחות, יאסוף מידע מפניות אלו ויסייע בשיפור השירות הניתן ללקוחות מבחינות שונות.
כיום ישנן חברות המציעות שירותי מענה טלפוני לעסקים אשר כדאי להכיר
- אופי השירות: חברות מסוג זה מחזיקות עובדים אשר מתפעלים מוקדי שירות לקוחות של עסקים שונים במקום עובדים של העסק עצמו. מוקדנים אלו מכירים את העסקים, את המוצרים והשירותים שלהם וכן את דרך הטיפול בפניות הלקוחות, כך שהלקוח בפועל אינו יודע ששיחתו הגיעה למוקד מרוחק.
- יתרונות: מוקדים אלו מאפשרים לכל חברה, קטנה או גדולה, לשפר את שירות הלקוחות שלה, להקים מוקד בקלות ובמהירות, לאסוף מידע ביעילות על טיב הפניות ולהתאים את השירותים המוצעים על ידה לקהל היעד שלה.
- עלויות: בדרך כלל היעזרות בשירות מענה טלפוני לעסקים מורידה בצורה משמעותית את עלויות תפעול המוקד הטלפוני, היות והיא חוסכת לנו את הצורך בתפעול מקום פיזי למוקד וכן אנו משלמים או סכום קבוע עבור השירות בכל חודש או סכומים משתנים בהתאם לכמות העובדים שעבדו בכדי להתמודד עם עומס הפניות בתקופה מסוימת.
כיום עסקים רבים בוחרים להיעזר במענה טלפוני המוצע על ידי חברה חיצונית
היתרונות הרבים של מענה טלפוני לעסקים מבאים יותר ויותר עסקים להיעזר בשירות מסוג זה, וליהנות מהקמה מהירה וזולה של מוקד טלפוני לטיפול בפניות הלקוחות אשר פועל בצורה יעילה ומקצועית ומשפר את השירות שהעסק מציע ללקוחותיו.