מה זה שירות מענה אנושי?
שירות מענה אנושי הוא שירות שניתן לכל מי שזקוק לו ובו יש מענה אנושי של מזכירות אמיתיות לחלוטין שנותנות שירותים שונים לעסקים שונים ולמטרות שונות. המזכירות אינן מזכירות אוטומטיות ומדובר על מענה אנושי לחלוטין בו יש מסירה של כל הפרטים הנדרשים ללקוח שמנסה ליצור התקשרות עם עסק מסוים. שירות מענה אנושי נהיה נפוץ יותר ויותר וכיום ישנן חברות רבות שמציעות לעסקים ולאנשים רבים להיעזר בהם לקידום העסק ולשירות לקוחות טוב יותר.
למי שירות מענה אנושי יכול לעזור?
שירות מענה אנושי הוא למעשה שדרוג שירות הלקוחות שלכם בכמה רמות. שירות מענה אנושי מעולה לעסקים קטנים שרוצים לתקשר עם יותר לקוחות אך המבנה הארגוני שלהם לא מאפשר זאת. כך למשל, אפילו פיצרייה רווחית ומוכרת באזור מסוים לא יכולה לענות לכל ההזמנות הקיימות וכך בעצם היא מפסידה לקוחות רבים בגלל חוסר הניהול היעיל. את הדוגמה הזו ניתן לקבל ממגוון רחב של עסקים אך למעשה השירות האנושי יכול לעזור גם לאנשים שמתכננים אירועים עם מוזמנים רבים, מוקד חירום לרשויות עירוניות ולמדינה וכולה.
איך מתבצע התשלום לשירות מענה אנושי?
שירות מענה אנושי מגיע במחירים נוחים מאוד והוא בכל מקרה יחסוך לכם הרבה כסך והוא משתנה בין החברות השונות, כמו גם שיטת התשלום. בדרך כלל ההצטרפות עצמה עולה מחיר מסוים כיוון שהעסק מקבל קו ייחודי בשבילו שם יוכל לקבוע פתיח מסוים שקשור לעסק שלו או לנסח את מה שייאמר, כולל האפשרויות שיעמדו לצד הלקוח. חלק מהחברות שמציעות שירות מענה אנושי גובות גם עלות עבור כל שיחה או כל הזמנת תור שמתבצעת דרכם וכל החברות עצמן מרוויחות מתשלום חודשי שיועבר אליהם מהעסק או ממזמין המענה, כאשר מחירים אלו זולים בהרבה מהקמת משרד או מהעסקת מזכירה.