תוכנת קול סנטר שימושית למוקדים טלפוניים רבים ואפשר לומר כי בלעדיה העבודה הייתה הרבה יותר קשה. מה באמת מכילה התוכנה הזו ומדוע היא כל כך הכרחית?
התוכנה של המוקדים הטלפוניים
מוקדים טלפוניים תמיד היו, אך עם נביט לעבר נבין שהם היו הרבה פחות יעילים והרבה פחות שימושיים. אמנם היו אנשים והיו להם טלפונים וזה למעשה כל מה שצריך כדי לקבל שיחות, אך ברגע שהיו עומסים על הקווים הלקוחות פשוט לא ידעו מתי ימתינו להם ולמעשה כל ניהולה שיחה היה הרבה יותר קשה. עם התפתחותן של תוכנות רבות גם תוכנת קול סנטר הגיעה לעולם והיא עשתה סדר במוקדים הטלפוניים הללו ויצרה יעילות שלא ניתן להשוות אותה לשום אפשרות אחרת.
מדוע מוקד קול סנטר יעיל יותר עם תוכנה?
תוכנת קול סנטר למעשה נוצרה באופן ייעודי לשימושים הללו שכמובן חולשים על כל תחום ותחום: לבנקים, לחברות תקשורת, לחברות ותאגידים גדולים וכמובן גם למשרדים ממשלתיים, כולם צריכים מערכת ניתוב שיחות מתקדמת שתעזור להם לשלוט על כל כך הרבה שיחות. התוכנה מאפשרת שליטה טובה יותר על כמות שיחות גדולה כולל בקרה מלאה על כמות השיחות ולעתים גם על זהות המתקשרים, וכך ניתן לתת עדיפות לחלק מהשיחות לפי סוג השיחה שמזוהה בקלות לפי מספר.
תוכנה אחת לכמה מספרי טלפון
תוכנת קול סנטר עד כדי כך יעילה שהיא יכולה להוות מוקד טלפוני לכמה מספרים שונים. כך למשל אותו גוף יכול לקבוע טלפון לזמן חירום וטלפון לשאלות שגרתיות כאשר בכל מקרה אותו מוקדם יענה לשיחות, וכך יכול לתת להם עדיפות. זה פתח את האפשרות גם לנהל מוקד טלפוני לכמה גורמים שונים, כך למשל פועלים מוקדים טלפוניים שעוזרים לעסקים קטנים שלהם אין משרד ומזכירה משלהם.