מערכת קול סנטר מכילה מגוון רחב של תכונות. אלו תכונות בדיוק? זה הזמן להכיר את הבולטות שבהן שכמה מהן אולי גם יפתיעו אתכם.
יכולת לנתב שיחה לכל מחשב אחר
מערכת קול סנטר הופכת את העבודה שלכם להרבה יותר פשוטה כאשר אחת מהאפשרויות היא לנתב שיחה לכל מקום במשרד. ניתוב השיחה יכול להתבצע בלחיצת כפתור אחת מה שיהיה הרבה יותר נוח מניתוב שיחה דרך טלפון שמתבצע באופן מוגבל. כמו כן, מערכת קול סנטר יכולה לנתב שיחה למספר שנמצא מחוץ למערכת וכך אתם יכולים להעביר אותה גם למנהל שלא נמצא בכלל במשרד באופן פיזי.
שיחות ועידה רבות משתתפים
במערכות קול סנטר מסוימות ניתן גם לבצע שיחות ועידה. תוכלו להעלות מישהו על הקו ובכך להפוך את השיחה להרבה יותר פרודוקטיבית לצרכים שלכם. ניתן לבצע זאת למטרות שונות כמו ייפוי כוח, וידוא עניין מסוים וכן הלאה. כמובן ששיחות אלו לא יהיו רלוונטיות לכל עסק אך אם העסק צריך את האפשרות הזו, הרי שמדובר על צורך הכרחי למדי שעליו מערכת קול סנטר עונה בצורה הכי נוחה ויעילה שיש.
שיחה מכל מסד נתונים ומכל מסך
עם מערכת קול סנטר לא תצטרכו להקליד שום דבר על שום צג. כל מה שתצטרכו זה להקליק על אותו איש קשר שאתם רוצים להתקשר אליו כאשר מכל מסך ברגע שאתם רואים את איש הקשר תוכלו להתקשר אליו. העבודה תהיה הרבה יותר פשוטה ולא רק שהנוחות תהיה ברמה הכי גבוהה, העבודה תהיה גם מהירה יותר ויעילה יותר. יש חברות רבות שמכילות ממסדי נתונים גדולים מאוד כמו בנקים או חברות סלולר, ומערכת קול סנטר תורמת לעבודה שלהם ומעלה אותה גבוה יותר בכמה וכמה רמות.